نوشته شده توسط : پناهی نیا

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

یکی از جشن های معروف و پرطرفدار روسیه جشن نارودنایه گولیانیه می باشد که در تاریخ های مختلف مانند: روز پیروزی (پایان جنگ جهانی دوم), ماسلنستا (جشن آغاز بهار), سال نوی میلادی و ... برگزار می شود, به صورتی که مردم به سطح شهر می آیند و به پیاده روی, شادی, رقص های گروهی و خیابانی, پایکوبی و ... می پردازند. شهرداری شهر های بزرگ روسیه در این جشن مناطق مختلفی را برای برگزاری جشن برای مردم در سطح شهر های مختلف روسیه آماده می کند تا در امنیت و اطمینان خاطر کامل به برگزاری جشن بپردازند و شادی کنند. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این جشن معروف و محبوب و بسیار قدیمی روسیه شرکت کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور روسیه به حساب می آید, به صورتی که هر گردشگری که به روسیه سفر می کند به سوچی رفته و از این کوه زیبا دیدن می کند, زیرا که این کوه پرطرفدار در سوچی واقع شده است. در سال 1935 به دستور ژوزف استالین یک برج دیده بانی بر روی این کوه معروف ساخته شد. طراح و سازنده این برج سرگی وروربیوف, معمار اهل روسیه بود. ارتفاع کوه از سطح دریا 633 و ارتفاع برج 5.30 متر می باشد که از داخل برج به راحتی رشته کوه های قفقاز قابل مشاهده می باشند. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا با این کوه بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان در سفرتان به ثبت برسانید.

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند یکی از معروف ترین و بهترین پارک های روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این پارک بزرگترین پارک آبی روسیه می باشد که دارای استخر بزرگ, استخر کودکان, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, رستوران, کافه و ... می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این پارک معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفرتان را پر خاطره کنید.

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی یکی از مراکز تفریحی بسیار جذاب و دوست داشتنی در تور روسیه می باشد که هر گردشگر و بیننده ای را جذب خودش می کند. این پیست اسکس در فاصله 1435 رشته کوه پیسخاکو واقع شده است و دارای 6 تله سیژ و تلسچی می باشد تا بالا رفتن از این مسیر برای گردشگران راحت باشد. این مرکز تفریحی دارای 15 پیست اسکی می باشد که کم ترین طول آن 301 و بیش ترین طول آن 2390 متر می باشد. ساعت کاری این مرکز تفریحی از دوشنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و روز های پنجشنبه تا یکشنبه و روزهای تعطیل 9 تا 17 می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز تفریحی پر طرفدار بروید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید.

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر یکس از بزرگ ترین شهربازی های سوچی می باشد که هر ساله میلیون ها توریست خارجی و داخلی تور روسیهبه این شهر بازی می روند و تفریحات بسیار جالب و شگفت انگیزی را تجربه می کنند. در این شهربازی انواع شخصیت های کارتنی و تخیلی مانند: جنگجویان افسانه ای, جن و پری, چشمه های صلح, کلبه های رنگارنگ, جگل طلسم شده مملو از موجودات عجیب و غریب و ... وجود دارند که شما به راحتی می توانید فرزندانتان را یک روز کامل در این شهر بازی بزرگ و دیدنی سرگرم کنید. انواع وسایل سرگرم کننده مناسب تمام سنین در این شهربازی وجود دارد که با تهیه یک بلیط به راحتی می توانید از بودن در آن لذت ببرید. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید برای ساختن یک روز خوش و پر خاطره به این شهربازی بروید و در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه



:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه, جاذبه های گردشگری روسیه, مناطق گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در منطقه آگرا واقع شده است و دارای 86 اتاق مجهز و فول امکانات می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, باشگاه تناسب اندام, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, اینترنت و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل فاصله کم آن با جاذبه های گردشگری تور هندمی باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر آگرا یکی از شهر های پرطرفدار گردشگری تور هند واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره تاپ هند می باشد که مورد انتخاب بیشتر مسافران و گردشگران هند می باشد و دارای 142 اتاق, سوئیت و جونیور سوئیت مدرن و شیک می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 35 و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. از امکانات هتل می توان به: مینی بار, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات, آسانسور, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, روزنامه, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه جیپور واقع شده است. این هتل از بهترین هتو لوکس تترین هتل های هند به حساب می آید. از امکانات هتل می توان به: استخر, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, اتاق ماساژ, رستوران, کافی شاپ, خدمات خانه داری 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, اتاق اسموکینگ, اتاق معلولین, ترنسفر فرودگاهی, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل با 218 اتاق و 16 سوئیت پذیرای مسافران و مهمانان تور هند می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل مدرن را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند در یک مکان کاملا تاریخی بنا شده است و یکی از لوکس ترین هتل ها ی 5 ستاره در سطح جهان به حساب می آید. این هتل با الهام از سلسله مرتهه و تلفیقی از احساسات و سلیقه اروپا و هند دیزان و طراحی شده است که هنر قبیله مرتهه و ذوق اروپا و هند را به رخ بازدید کنندگان می کشد. هر طبقه از این هتل دارای ذوق و سلیقه و هنر و تم های مختلفی استفاده شده که هم تاریخی و قدیمی است و هم مدرن و کلاسیک. یکی دیگر از امتیازات این رستوران لوکس برنده شدن جایزه سرو بهترین غذا و نوشیدنی است که به نوبه خودش زبان زد است. با انتخاب تور هند و همراه شدن با ما امکان اقامت در این هتل لوکس را خواهید داشت و سفر خود را خاطره انگیز خواهید کرد.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند :

اتاق های بسیار لوکس و با طراحی و دیزان های متفاوت, سوئیت های لوکس جداگانه, استخر سر پوشیده و رو باز, حمام آفتاب و اسپا, رستوران, کافی شاپ, کافه, بار, اینترنت رایگان.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

هتل امپریال نیو دهلی قلب تپنده دهلی نو است که در Janpath یا همان Queensway سابق واقع شده است. سبک ساختمان تلاقی کامل از جذابیت های قدیمی جهان و راحتی مدرن و روز است. موزه ها، تئاترها، بناهای تاریخی، پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در نزدیکی هتل هستند که گزینه های مناسب و جالبی برای سرگرمی است. کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب - مرکز عصبی از دفاتر دولت هند نیز نزدیک به هتل واقع شده است. این هتل به دلیل امکانات و موقعیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه مردم کشور هند و سایر کشور ها و توریست ها و شرکت های مسافرتی تور هند قرار گرفته است. با انتخاب تور هند برای سفر به هند امکان اقامت در این هتل مجلل را دارید.

امکانات هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi) :

این هتل در مجموع دارای 233 اتاق مهمان و 43 سوئیتاست که هر کدام با یک فضای داخلی مجزا و با شکوه تزیین و دیزاین شده اند, استخر سر پوشیه و رو باز,حمام آفتاب, اتاق اسپا, باشگاه ورزشی,رستوران های مجزا, وای فای رایگان.

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)



:: برچسب‌ها: هتل های معروف هند, هتل های خوب هند, رزرو هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

قلعه گلکنده هند

قلعه گلکنده در 11 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد و 5 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد کهنه هند در کشور هندوستان واقع در ایالت آندرا پرادش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. این قلعه در قدیم یکی از شهر های مشهور مشرق زمین و از مراکز اصلی تولید و تجارت الماس و سنگ های گرانبهای هند بوده است. الماس کوه نور که بر تاج سلطنتی انگلستان می درخشد در سال 1035 شمسی از همین ناحیه به دست آمد. در سفرتان با تور هند به این قلعه تاریخی سر یزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

معبد چاتارپور هند

معبد چاتارپور هند در زمینی به مساحت 28.32 هکتار در سال 1974 با 20 معبد کوچک و بزرگ در جنوب دهلی به دستور Baba Sant Nagpal Ji بنا شد و آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. معبد چاتارپور دومین معبد بزرگ هندوستان به حساب می آید که وقف الهه کاتیایانی شده است. سبک ساخت معبد معماری جنوب و شمال هند می باشد که جلوه خیره کننده دارد و نظر هر بیننده ای را جلب می کند. داخل معبد اصلی زیارتگاه الهه دوگا قرار دارد که آن را فقط در جشنواره ناورتری که در این معبد برگزار می شود بیرون می آورند. ساعات بازدید از این معبد تاریخی برای مسافران تور هند از 6 صبح تا 10 شب در هر روز هفته می باشد. جاذبه های گردشگری دیگر تور هند که به این معبد نزدیکند عبارتند از: آرامگاه همایون, دروازه هند, کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان, موزه ملی, چاندنی چوک, قلعه سرخ, مسجد جامع, قطب منار, پارک ملی جانور شناسی و معبد بیرلا.

قلعه ناهارگار جیپور هند

قلعه ناهارگار در سال 1734 در 8 کیلومتری جاده منتهی به تپه های جیپور ساخته شد و در سال 1868 بر وسعت آن اضافه شد و اکنون پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور هند می باشد. قلعه ناهارگار در ابتدا Sudarshangarh نام داشت اما بعد ها به ناهارگار یعنی اقامتگاه ببر ها تغییر نام داد. این قلعه بر یکی از رشته کوه های قدیمی جهان بر روی تپه های Aravalli در کنار قلعه های آمبر و جایگر ساخته شد تا سپری دفاعی در برابر دشمنان شهر جیپور باشد. از بالای قلعه چشم انداز فوق العاده ای از شهر جیپور به نمایش گذاشته می شود. در سفرتان با تور هند حتما به جیپور رفته و به این قلعه سر بزنید و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور هند را نظاره گر باشید.

معبد طلایی هند

معبد طلایی هند چهارمین پیشوای آیین سیک (Sikh) در قرن 16 به دستور گورو رام داس صاحب در امریتسار پنجاب بنا شد و یکی از جاذبه های گردشگری تور هند به حساب می آید. معماری معبد با الهام از معماری هندو و معماری اسلامی صورت گرفته است و توسط دریاچه ای بزرگ که شامل آب مقدس (عمریت) است احاطه شده است. در تزئین ساختمان معبد از روکش طلا, سنگ های قدیمی و مجسمه های مرمری استفاده شده است. باغ جالینوالا, مرز واگه, قصر تابستانی مهاراجه رانجیت سینگ, اکال تخت و قلعه باتیندا از دیگر مکان های دیدنی تور هند می باشند که به معبد طلایی نزدیک هستند. در سفرتان با تور هند به این معبد تاریخی سر بزنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

شهرستان قصر هند

شهرستان قصر هند در سال 1553 توسط ماهارانا اودار سینگ دوم از خانواده سیسودیا راجپوت با کمک چندی از حاکمان سلسله ی میوار در اودایپور, راجستان ساخته شد و امروزه پذیرای تعتداد زیادی از مهمانان تور هند می باشد. این بنا در نزدیکی دریاچه Pichola, کاخ دریاچه, جگوار مندیر, معبد Jadgish, موسمی قصر و معبد Neemach قرار دارد که شما مسافران تور هند به راحتی می توانید در سفرتان به هند از این بنا ها بازدید کنید.



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی هند, مناطق دیدنی هند, بهترین دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی یکی از بهترین مراکز خرید هند می باشد, شما در این مرکز خرید می توانید همه آن چه که مورد نیازتان است را پیدا کنید. در مرکز خرید ویویانا انواع برند های روز دنیا را می توانید به راحتی پیدا کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که با امکاناتی نظیر: رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان, سینما, دستگاه ATM و تمامی برند های معروف روز دنیا پذیرای مهمانان و مسافران تور هند می باشد. این مرکز خرید از اولین مراکز خرید دهلی می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این مرکز خرید معروف بروید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه ساکت دهلی نو واقع شده است. این مرکز خرید معروف و بزرگ دارای برند های مختلف و معروف روز دنیا, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, سینما, اینترنت و ... می باشد. این مرکز خرید معروف که در حال حاضر گران ترین مرکز خرید دهلی به حساب می آید در سال 2007 افتتاح شده است. در سفرتان باتور هند امکان این برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا به این مرکز خرید بروید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید و وسایل مورد نیازتان را از این مرکز خرید خوب تهیه کنید.

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در باغ شالیمار واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور هند است. در این مرکز خرید تمامی برند های روز دنیا مانند: Gucci, D&G, Dior, louis vuitton و ... را به راحتی می توانید پیدا کنید. اینجا تنها یک مرکز خرید نیست, بلکه دارای سینما, تئاتر, کافی شاپ, رستوران, محل مناسب بازی کودکان و ... می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند بروید و یک روز بسیار پر خاطره را برای خود و عزیزانتان بسازید.

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو یکی از مراکز خرید لوکس هند و از اولین مراکز خرید شهر بنگلور می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های خارجی و داخلی معروف به راحتی و با قیمت نسبتا مناسب به مراکز خرید دیگر یافت می شود. مساحت این مرکز خرید چیزی حدود 680000 متر مربع می باشد که در وایت فیلد واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و در کنار خرید لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و غذاهای خوش طعمی را نیز امتحان کنید و سفر خود را پر خاطره کنید.

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف هند, بهترین مراکز خرید هند, مراکز خرید خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشورهند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند آماده پذیرای مسافرین تورهند میباشد که در سمت منتهاالیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است .  کاخ ریاست جمهوری دارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.بخشهایی از این مجموعه از مهمترین دیدنی های دهلی هند بشمار میروند.در مجموعه بزرگ کاخ ریاست جمهوری  دهلی دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه معروف به ساوت بلاک در حاشیه شرقی و ساختمان مدور مجلس هند نیز در حاشیه شمال شرقی این کاخ واقع شده‌است. این مجموعه، بخش اصلی از معماری انگلیسی دهلی‌نو است.سالن معروف آشوکا در طبقه دوم این کاخ قرار دارد که محل برگزاری رسمی‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور هندوستان است. سقف این سالن و حاشیه فوقانی دیواره‌های آن به مساحتی بیش از ۷۵۰ متر مربع، تماماً با نقاشیهای ایرانی و اشعار فارسی پوشیده شده‌است. در تور هند از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

ساحل پالولم هند

ساحل گوا وسيع ترين ساحل و مركز تفريحي كشور هند است. گوا سواحلي طولاني فوق العاده زيبا با آفتابي درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود.در تمام ساحل اين منطقه انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري ، شنا، ماهيگيري و ... ارائه مي شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگيل بسيار زيبايي در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری گواست.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, مناطق دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران لهجه هند

در این رستوران شما می توانید طعم خاص غذا ها و نوشیدنی ها و بستنی های هندی را با کمی تنوع و تغییرات خوشایند تست کنید، غذا های این رستوران بسیار خوش طعم است و در فضایی آرام سرو می شود، در برابر این امکانات غذا های این رستوران نسبت به دیگر رستوران های هند کمی گران تر است، اما اگر شما در سفر خود به هند سری به این رستوران بزنید و غذا هایش را تست کنید حتما از طرفداران این رستوران خواهید شد. همچنین این رستوران یکی از رستوران های بین المللی است و علاوه بر غذاهای هندی می توانید طعم غذا های دیگری که دوست دارید را تست کنید.و یکی دیگر از دلایل شهرت این رستوران بستنی های بسیار خوشمزه ای است که این رستوران به صورت کاملا حرفه ای تهیه می کند و در اختیار مشتریان تور هند و مردمانش قرار می دهد. حتما در سفرتان به این کشور زیبا سری به این رستوران بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. تور هند پاییز 96

رستوران لهجه هند

رستوران Niros

در این رستوران انواع غذا های اصیل و خوش طعم راجستانی ارائه می‌ شود. در اینجا برای پخت غذا ها از روغن سویا که روغنی گیاهی، سالم و مفید است استفاده می‌شود. در این رستوران با هر بودجه‌ ای می‌توانید غذا میل کنید چرا که قیمت غذاها از 85 تا 500 روپیه متغیر است. غذا های با کیفیت این رستوران و قیمت مناسب غذا ها باعث شده است تا این رستوران یک رستوران پر طرفدار شود و توریست ها یی که با تور هند به هند سفر می کنند به این رستوران زیبا سر می زنند و غذا هایش را امتحان می کنند. تور هند مهر 96

رستوران Niros

رستوران Florentines

شاید جالب است بدانید که در این رستوران اصیل هندی همه افراد با دست غذا می‌ خورند. سادگی و آرامش خاصی در این رستوران حاکم است. این در حالی است که کیفیت غذا های آن بسیار خوب و قیمت آن‌ ها بسیار مناسب و بین 40 تا 80 روپیه است. در سفر  خود به هند با تور هند حتما سری به این رستوران بزنید و از غذا های لذیذ این رستورانامتحان کنید و سفر خود را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید. تور هند آبان 96

رستوران Florentines

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

این رستوران از رستوران‌ هایی است که بصورت خانوادگی تأسیس و اداره می‌ شود و در آن غذا های هند شمالی سرو می‌شود. البته علاوه بر غذا های اصیل هندی می‌ توان غذا های متنوع دیگری را در این رستوران میل کنید. برای مثال جوجه کره‌ای و کاری آن بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. در کنار غذا های این رستوران حتما پیاز و ترشی نسبتاً تندی نیز سرو می‌شود که آغشته به عطر و طعم زیره سبز است در کنار غذایتان حتما این پیاز و ترشی را امتحان کنید که بی شک یکی از طرفداران این ترشی خواهید شد.همچنین در منوی این رستوران نوعی برنج به نام plain pulao است که یکی از برنج های پر طرفدار در هند است. در سفر خود به هند با تور هند حتما سری به این رستوران بزنید و برنج plain pulao و پیاز و ترشی این رستوران را حتما امتحان کنید. تور هند آذر 96

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

رستوران Dum Pukht دهلی

یکی دیگر از رستوران های معروف هند رستوران Dum Pukht دهلی است که از نقوش زیبایی بر روی دیوارهای آن استفاده شده که حاکی از اصالت و فرهنگ هندوستان است.کیفیت و طعم غذاهای مدرن و اصیل این رستوران حرف اول را در موفقیت این رستوران می زند. در کنار این موفقیت این که سر آشپز این رستوران Dum ki khumb، raan-e- از تبار بهترین آشپزهای درباری است موفقیت این رستوران را چند برابر کرده است و باعث شده جذب مشتری این رستوران روز به روز بیشتر شود. غذا هایی که هر روز توسط مشتریان این رستوران سرو می شود عبارتند از : Avadh, kakori kabab و dumpukht. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به هند با تور هند تست غذاهای تند و به یاد ماندنی این رستوران زیبا را از دست ندهید. تور هند نوروز 97

رستوران Dum Pukht دهلی



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف هند, آفر رستوران های هند, رستوران های خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

عاصی گردنه هند

عاصی گردنه هند یکی از جاذبه های گردشگری هند می باشد که اغلب دانشجویان و دانش آموزان برای تفریح و تحقیق به بازدید از آن می روند. در روز های معمولی تعداد بازدید کنندگان 300 نفر و در روز جشنواره های  در هر ساعت 2500 نفر می باشد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید که به این مکان زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید. تور هند پاییز 96

عاصی گردنه هند

درگاه حاج علی هند

درگاه حاج علی هند یکی از جاذبه های گردشگری تور هند به شمار می آید که آرامگاه یکی از بزرگان پیر هندوستان, مسجد و زیارتگاه مسلمانان هند می باشد که در سال 1431 در ساحل ورلی شهر بمبئی بنا شد. این بنا در داخل آب قرار گرفته است و تنها راه ورودی به آرامگاه پیاده رو است که 3 متر پهنا دارد. آرامگاه دارای 4 مقبره و مسجدی در قسمت شمالی آرامگاه که حدود 25 هزار نمازگزار در آن جا می گیرند می باشد, در طبقه بالای مسجد استراحتگاهی با 10 اتاق وجود دارد برای مسافرانی که از راه دور به زیارت آمده اند. به طور معمول بیش از 40000 زائر در پنجشنبه و جمعه به بازدید از این آرامگاه می روند. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به همراه عزیزانتان به بازدید از این بنا بروید. تور هند مهر 96

درگاه حاج علی هند

درگاه حاج علی هند

مسجد چهار منار هند

چهار منار یک جاذبه تاریخی و بنای یاد بود در حیدر آباد ایالت تلگانه هند است که در سال 1591 میلادی (1006 هجری) بنا شد و به یکی از جاذبه های تاریخی تور هند تبدیل شد. چهار منار یا چار منار به عنوان سمبل شهر حیدر آباد شناخته شده است و نمونه ای از فرهنگ اسلامی و ایرانی در هندوستان است. مسجد جچهار منار در ساحل شرقی رودخانه موسی واقع شده است, که در غرب آن بازار لاد و در جنوب غربی آن مسجد مکه که تزئینان گرانیتی دارد قرار دارند. این مسجد توسط محمد قلی قطب شاه به شکرانه دفع بلای طاعون بنا شد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به دیدن این بنای تاریخی بسیار زیبا بروید و عکس های یادگاری زیادی را در کنار عزیزانتان بیندازید. تور هند آبان 96

مسجد چهار منار هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند یکی از جاذبه های دیدنی هند می باشد که در دهلی نو واقع شده است و قدمت آن به قرن 18 میلادی بر می گردد. این بنا یکی از مهم ترین عبادتگاه مذهب "سیک" می باشد. از مکان های دیدنی دیگر در این بنا می توان به استخر با شکوه, گنبد طلایی, میله پرچم و گالری هنر در خود معبد اشاره کرد. همچنین شما مسافران و گردشگران عزیز تور هندمی توانید در آشپزخانه این بنای تاریخی به صورت رایگان هر غذایی که دوست داشتید را میل کنید. تور هند آذر 96

گورودوارا بنگلا صاحب هند

گورودوارا بنگلا صاحب هند

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش یکی از ایالت های شمال غربی کشور هند می باشد که در دوره ریگ ودا آریاییان در این منطقه حضور داشتند. جمعیت این ایالت چیزی حدود 6,856,500 نفر می باشد. مرکز این ایالت شهر شیملا می باشد, آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور هند است. معنای لغوی این ایالت سرزمین کوه های برفی است. نام قدیم این ایالت بزرگ و معروف دوا (سرزمین خدا) بوده است. در سفرتان به هند به این ایالت معروف در هند سر بزنید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور هند نوروز 97

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش هند

هیماچال پرادش هند



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند, دیدنی های هند, مکان های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

مرکز خرید فونیکس مارکت یکی دیگر از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه پونا واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید بزرگ و برتر هند در رده سوم قرار دارد و ارای طرفداران بسیاری از تور هند می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف و برتر روز دنیا را به راحتی می توانید یافت کنید و از خرید در این مرکز خرید معروف لذت ببرید. در سفرتان به هندامکان این را دارید تا به همراه خانواده و عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را سپری کنید. تور هند پاییز 96

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

مرکز خرید الانته هند

مرکز خرید الانته یکی از مراکز خرید معروف و محبوب هند می باشد که در منطقه چندیگار هند واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید برتر هند رتبه 4 را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوم منطقه ای هم قرار دارد. در مرکز خرید الانته تمامی برند های روز دنیا را می توانید پیدا کنید. مرکز خرید دارای رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان و ... می باشد. در سفرتان با تور هند اگر قصد خرید داشتید حتما به این مرکز خرید معروف سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را تجربه کنید. تور هند مهر 96

مرکز خرید الانته هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو یکی از مدرن ترین و معروف ترین مرکز خرید هند می باشد که در سال 2013 در سوچی افتتاح شد. این مرکز خرید 5 طبقه می باشد که دارای 3 رستوران با ظرفیت 4500 نفر, 9 سینما پیشرفته, 365 فروشگاه, سالن های تفریحی مختلف و ... است. این مرکز خرید با اینکه سال های زیادی نیست که ساخته شده است اما توانسته است رتبه اول را در 10 مرکز خرید برتر هند به خود اختصاص دهد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید. تور هند آبان 96

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت یکی از مراکز خرید معروف هند به حساب می آید که در منطقه بمبئی واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 98100 متر مربع با فروشگاه ها, بوتیک ها, رستوران ها, کافی شاپ ها و ... متعدد پذیرای مهمانان و مسافرانتور هند می باشد. در این مرکز خرید یک مهد کودک برای کودکان, فروشگاه شیوه زندگی و ... وجود دارد که در بین طرفدارانش محبوبش کرده است. مرکز خرید نپتون مگنت در سال 2015 بسته شد و دوباره مورد بازسازی قرار گرفت و در سال 2016 به عنوان یکی از 10 مرکز خرید معروف هند بازگشایی شد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند سر بزنید و در کنار عزیزانتان به خرید و تفریح بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. تور هند آذر 96

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند

مرکز خرید زد اسکوئر یکی از بهترین مراکز خرید هند می باشد که در لیست ده مرکز خرید برتر هند رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. امرکز خرید زد اسکوئر در زمینی به مساحت 900000 فوت در منطقه کانپور هند پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور هند می باشد. این مرکز خرید دارای 150 فروشگاه می باشد که انواع برند های معروف روز دنیا را به راحتی می توانید در آن پیدا کنید. مرکز خرید زد اسکوئر در فاصله 22 کیلومتری فرودگاه کانپور واقع شده است. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از خرید در این مرکز خرید معروف لذت ببرید. تور هند نوروز 97

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند

مرکز خرید زد اسکوئر کانپور هند



:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند, بهترین مراکز خرید هند, مراکز خرید معروف هند ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران کریم هند

رستوران کریم یکی از بهترین رستوران های هند می باشد که در دهلی واقع شده و تاندوری های خیلی معروفی دارد و طرفداران بسیاری از گردشگران تور هند به خود جذب کرده است. منوی رستوران کریم شامل انواع غذاهای بین المللی و هندی حلال می باشد و در فضایی بسیار تمیز و توام با آرامش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. در مجله تایم این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های هند نام برده شده است. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران سر بزنید و سفر خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

رستوران ویلا مایا هند

رستوران ویلا مایا یک رستوران ییلاقی با غذاخوری های لوکس و شیک در تریواندروم هند آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. غذایی با طعمی عالی در یک محیطی نوستالژیک و معاصر را در رستوران ویلا مایا در کنار عزیزانتان ر سفر با تور هند تجربه خواهید کرد و سفری پر از خاطره را خواهید ساخت. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران لوکس سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد.

رستوران اورینت اکسپرس دهلی هند

رستوران اورینت اکسپرس در دهلی نو, چاناکپور, محدوده دیپلماتیک, هتل تاج پالاس با طراحی فوق العاده که به صورت قطار می باشد آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های هند به شمار می رود و طرفداران بسیاری دارد. منوی رستوران شامل غذاهای هندی, اروپایی و بین المللی می باشد که شما با هر سلیقه و ذائقه ای که باشید از این رستوران راضی خارج می شوید. کارکنان رستوران بسیار مهربان و صمیمی هستند و به نحو احسنت از تمامی مسافران تور هند پذیرایی می کنند. در سفرتان به هند حتما به این رستوران معروف سر بزنید پشیمان نخواهید شد.

 

رستوران شری تاکر هند

این رستوران یکی از رستورانای خوب و معروف شهر بمبئی است، در این رستوران غذا های هندی و گیاهی سرو می شود که طعمشان لذیذ و بسیار خوش طعم است. در کنار و طعم و مزه و کیفیت غذا قیمت هایش هم مناسب است. رستوران شری تاکر امکان رزرو و دلیوری را نیز دارد و در هر سه وعده صبحانه, نهار و شام پذیرای توریست های تور هند و مردم خودش می باشد. کیفیت غذا های این رستوران به قدری است که توانسته چند جایزه مختلف نیز بخاطر کیفیت و طعم و مزه غذا هایش دریافت کند. حتما در سفرتان با تور هند بهاین رستوران سر بزنید پشیمان نخواهید شد.

 شماره تلفن:

02222011232 

رستوران شری تاکر هند

رستوران بخارا

رستوران بخارا یکی از یهترین رستوران های دهلی با بیش از ۳۰ سال سابقه کاری، که به خوبی چیدمان شده است، کارکنانش خیلی مهربان و دوست داشتنی اند و طعم غذا هایش به خصوص تندوری عالی است و خیلی طرفدار دارد، سطح قیمتش بالا است و برای قرار های کاری و مناسبتی هم مکان مناسبی است. از نظر بعضی از توریست ها و خیلی از مردم هند این رستوران می تواند بهترین رستوران دهلی باشد.

با انتخاب تور هند برای سفر امکان این را دارید که به راحتی به این رستوران شیک بروید و غذا های لذیذش را امتحان کنید.

رستوران بخارا



:: برچسب‌ها: رستوران های هند, بهترین رستوران های هند, رستوران های معروف هند ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آبشار پانداوکادا هند

آبشار پانداوکادا هند یکی از آبشار های طولانی هند و یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار دیدنی تور هند نیز می باشد. ارتفاع بلند ترین قسمت این آبشاز 107 متر است و سرچشمه اصلی این آبشار رود پانداوکادا هند می باشد. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به این آبشار بسیار دیدنی و زیبا بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آبشار پانداوکادا هند

قلعه مهرانگهر هند

قلعه مهرانگهر هند در قرن پانزدهم, در ارتفاع 400 متری بر قله کوه, در استان راجستان هند ساخته شد. قسمتی از این قلعه به موزه تبدیل شده است و قسمتی دیگر نیز به صورت باغ و گلخانه و ... می باشد که بازدید از این قلعه برای عموم و گردشگران تور هند آزاد می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این قلعه سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه مهرانگهر هند

قلعه عامر هند

قلعه عامر در 11 کیلومتری جیپور, در شهری به نام عامر, توسط Meenas ساخته شد و بعد از آن توسط Raja Man Singh اداره شد. قلعه عامر به عنوان یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور هند شناخته شده است. این کاخ از سنگ مرمر, ماسه های قرمز رنگ بر روی چهار سطح ساخته شده که هر سطح دارای یک حیاط بسیار زیبای جدا می باشد. قلعه عامر محل اقامت راجپوت ها و خانواده های آن ها بوده است. روزانه 5000 گردشگر و توریست از این قلعه دیدن می کنند. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این قلعه معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه عامر هند

قلعه عامر هند

آبشار دودهساگار گوآ هند

آبشار دودهساگار گوآ هند یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و زیبای هند می باشد که از 4 لایه, 310 متر ارتفاع و 30 متر عرض تشکیل شده است. آبشار بین مرکز گوآ و کارناتا می باشد و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند و بسیار متحیر کننده است. معنی لغوی این آبشار دریای شیر است که به دلیل شدت و سرعت زیاد, آب به رنگ سفید در آمده و این نام زیبا را بر روی آبشار داده است. سرچشمه این آبشار رود ماندوی می باشد که به دلیل بارش فراوان برف در زمستان از کوه ها سرازیر می شود و این آبشار خیره کننده را تشکیل میدهد. بی شک یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظه در سفرتان با تور هند زمان بازدید از این آبشار است پس توصیه می شود دوربین عکاسی خود را حتما به همراه داشته باشید تا این لحظات خوش را به ثبت برسانید. 

آبشار دودهساگار گوآ هند

کامالا نهرو پارک هند

کامالا نهرو پارک هند با 370 متر مربع مساحت در بالای تپه مالابار بمبئی هر روزه پذیرای بسیاری از گزدشگران و مسافران تور هندمی باشد. ساخت این پارک از یک برنامه کودک الهام گرفته شده است که در کفشی غول پیکر زندگی می کرده که ساخت همین کفش باعث شده گردشگران و دانش آموزان و کودکان بسیاری به این پارک در هند سر بزنند و لذت ببرند. در سفرتان به هند به این پارک زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کامالا نهرو پارک هند



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, مناطق دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ماریوت جیپور هند

هتل ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه آشرام مارگ جیپور واقع شده است. هتل دارای 317 اتاق, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق خانوادگی و ... می باشد. از امکانات هتل می توان به: پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, کپی, فکس, کافی نت, رستوران, کافی شاپ, سالن زیبایی, مرکز خرید, پارکینگ, آسانسور, اتاق جلسات, کرایه اتومبیل, روزنامه, اینترنت و ... اشاره نمود. تور هند پاییز 96 فاصله هتل تا میدان جواهر 250 متر, تا معبد بیرلا 8 و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامتی دلنشین را سپری کنید.

هتل ماریوت جیپور هند

هتل سان ویلیج گوا هند

هتل سان ویلیج یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در فاصله 50 کیلومتری از فرودگاه و در منطقه گوآ واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان تور هند می باشد. هتل دارای 135 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق خانوادگی و ... می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق بخار, اتاق ماساژ, سیستم تهویه, صندوق امانات, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, ترنسفر, شاتل, روزنامه, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل انتخاب خوبی برای اقامت می باشد. تور هند مهر 96

هتل سان ویلیج گوا هند

هتل سانتیاگو گوآ هند

هتل سانتیاگو یک از هتل های 3 ستاره هند به حساب می آید که در شهر باگا در نزدیکی ساحل کالانگوت گوآ پذیرای مسافران و گردشگران تور هند می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه دابولیم هند 45 کیلومتر است. از امکانات هتل می توان به: زمین بازی کودکان, رستوران, لابی, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, روم سرویس 24 ساعته, سالن کنفرانس, پارکینگ, صندوق امانات, کرایه اتومبیل, ترنسفر فرودگاهی, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل 3 ستاره را نیز در لیست هتل های مد نظرتان برای اقامت قرار دهید, بی شک پشیمان نخواهید شد. تور هند آبان 96

هتل سانتیاگو گوآ هند

هتل تریدنت نریمان پوینت بمبئی هند

هتل تریدنت نریمان پوینت یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در بمبئی واقع شده و پذیرای گردشگران تور هند می باشد. هتل در فاصله 15 دقیقه ای مرکز بمبئی و 45 دقیقه ای فرودگاه بین المللی بمبئی قرار دارد. هتل تریدنت دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافی شاپ, بار, تهویه مطبوع, اتاق کودک, اتاق چمدان, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, فروشگاه, مینی بار, اینترنت, آسانسور, روزنامه, اتاق غیر سیگاری, امکانات معلولین,  پارکینگ و ... می باشد. اگر قصد سفر به هند را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت بی نظیر می باشد. تور هند آذر 96

هتل تریدنت نریمان پوینت بمبئی هند

هتل رادیسون بلو دهلی نو هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه دهلی نو پذیرای مهمانان و مسافران تور هند می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, پارک آبی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, رستوران, کافی شاپ, بار, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, سالن کنفرانس, فکس, کپی, کافی نت, گشت درون شهری, اینترنت, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, میز بیلیارد و ... اشاره کرد. اتاق های هتل به صورت 1 تخته, 2 تخته, 3 تخته, جوتیور, دوبلکس, سوئیت و ... می باشد. هتل رادیسون بلو به دلیل موقعیت جغرافیایی و فاصله کم آن تا مناطق تاریخی مورد توجه قرار گرفته است. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید. تور هند نوروز 97

هتل رادیسون بلو دهلی نو هند



:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند, رزرو هتل های هند, آدرس هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره کیش می باشد که در سال 1379 افتتاح گردیده است. این هتل در بلوار کیش واقع شده است. این هتل اسپادانا در سال 1394 به طور کامل بازسازی شده است. هتل اسپادانا دارای 15 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، مبلمان و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق بیلیارد، کافی شاپ، صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگرانتور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. قیمت تور کیش آذر 96

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گراند کیش

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است. این هتل در مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل از 6 طبقه و 60 اتاق ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سشوار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان لابی، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و .... اشاره کرد. این هتل تا بازار ونوس 5 دقیقه فاصله دارد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. قیمت تور کیش آبان 96

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش



:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گاردنیا کیش

از جمله هتل های خوب که با قیمتی مناسب مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته،هتل گاردنیا واقع در بلوار هرمز کیش می باشد.این هتل سه ستاره تاپ در 3 فاز ساختمانی با درجه کیفی های متفاوت همراه با امکانات رفاهی چون :سالن اجتماعات،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،اتاق های ویلایی،سالن بیلیارد،کافی شاپ،اجاره دوچرخه و اسکوتر،چایخانه و دیگر امکانات رفاهی می باشد. قیمت تور کیش آذر 96

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس جزو قدیمی ترین هتل های جزیره زیبای کیش محسوب می شود.این هتل سه ستاره تنها 20 قدم با دریا فاصله دارد و از این جهت می توان اوقات خوشی را برای میهمانان خود رقم زند.از جمله امکانات موجود در هتل گلدیس می توان به فضای سبز برای پیاده روی،اینترنت رایگان،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،کافی شاپ،لابی،نمازخانه و دیگر خدمات رفاهی در کنار کارکنان مجرب به صورت شبانه روزی در اختیار تمام مسافران تور کیش می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش می توانید به شماره های درج شده در سایت مراجعه نمایید. قیمت تور کیش شهریور 96

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل سارا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش که با داشتن موقعیت جغرافیایی و قیمتی مقرون به صرفه مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته شده است،هتل سارا واقع در بلوار رودکی می باشد.هتل سارا مشتمل بر 5 طبقه و دارای 72 اتاق و چشم انداز روبه دریا و امکانات رفاهی مطلوب شامل: چایخانه سنتی،رستوران با سرو غذاهای لذیذ،اجاره اتومبیل،اتاق های دو تخته و اتاق های سوئیت رویال،ترانسفر فرودگاهی،سرویس شستشوی لباس و دیگر خدمات رفاهی که به صورت شبانه روزی به همراه کارکنان مجرب در اختیار گردشگران تور کیش می باشد. قیمت تور کیش نوروز 97

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل تماشا کیش

هتل تماشا جزو هتل های 2 ستاره کیش به شمار می رود که در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته شده است.نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و تمیز بودن اتاق هایش از جمله مزایای خوب هتل تماشا محسوب می شود.مسافران تور کیش می توانند ار تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها نیز بهره ببرند.فاصله هتل تا پیست کارتینگ تنها 800 متر است.همچنین شما می توانید تنها با پیمودن 700 متر پیاده روز به بازار مروارید بروید.رستوران با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت،سونا و جکوزی،اینترنت پرسرعت،پارک کودکان،آسانسور،پارکینگ،باشگاه بیلیارد،اتاق نگهداری از کودکان،باشگاه ورزشی،مینی بار،خدمات شستشوی لباس تنها بخشی از امکانات ارائه شونده به مسافران تور کیش می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید. قیمت تور کیش آبان 96

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل سیمرغ کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که در سال 1393 احداث گردیده،هتل سیمرغ می باشد.فضای آرامش بخش و زیبای هتل باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.هتل سیمرغ در نزدیکی رستوران کوه سنگی،پارک ساحلی سیمرغ،پارک پرندگان و بازار بزرگ پردیس واقع شده است.امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی هتل سیمرغ از مزیت های خوب آن محسوب می شود. قیمت تور کیش آذر 96

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کوثر کیش

هتل کوثر در حاشیه ساحلی کیش در بلوار مرجان واقع شده و با 24 اتاق آماده میزبانی از مسافران تور کیش می باشد.داشتن ساحل اختصاصی در نزدیکی هتل،اقامت دلنشینی را برای گردشگران تور کیش به وجود می آورد.فضای دنج و آرامش بخش هتل از دیگر ویژگی های این هتل تک ستاره می باشد.امکانات هتل کوثر شامل: اینترنت،تلفن،تلوزیون،صندوق امانات،کافی شاپ،نمازخانه،رستوران با طبخ غذاهای باکیفیت،سوئیت و .... می باشد.جهت اطلاع از قیمت تور کیش می توانید با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید. قیمت تور کیش نوروز 97

هتل کوثر کیش

 


هتل سیمرغ کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که در سال 1393 احداث گردیده،هتل سیمرغ می باشد.فضای آرامش بخش و زیبای هتل باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.هتل سیمرغ در نزدیکی رستوران کوه سنگی،پارک ساحلی سیمرغ،پارک پرندگان و بازار بزرگ پردیس واقع شده است.امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت جغرافیایی هتل سیمرغ از مزیت های خوب آن محسوب می شود. قیمت تور کیش مهر 96

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, رزرو هتل های کیش, آفر هتل های کیش, قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()